Obraz (30x40 cm) Matka Boża Fatimska
Cena regularna:
159,00 zł
Promocja trwa do 20 grudnia 2024
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
„Matka Boża Fatimska, Niepokalane Serce Maryi”
Obraz ten namalowany został na podstawie wizji z objawienia Matki Bożej w 1925 roku oraz wizji świętej Łucji (jednej z trzech widzących z Fatimy) o Przenajświętszej Trójcy. Święta Łucja opisała widzenie Matki Bożej w następujących słowach:
„(…) Pod prawym ramieniem Krzyża stała Matka Boża. To była Matka Boża z Fatimy. Na lewej dłoni miała swoje Niepokalane Serce, bez cierni czy też róż, ale z koroną cierniową i płomieniami (…)”.
Wielokrotnie w życiu doświadczałem szczególnej łaski Bożej i Jego miłosierdzia. Z głębi serca czułem też obecność i wstawiennictwo Maryi. Tylko Bóg wie, co by ze mną było i kim bym był, gdyby nie jej wstawiennictwo!
Dlatego też malując ten obraz, chciałem powiedzieć Jej: „Dziękuję Najdroższa Matko, Królowo Różańca Świętego!!!”. Miałem również nadzieję, że w ten sposób po raz kolejny będę kontemplował jej matczyne działanie w moim życiu. Chciałbym jeszcze bardziej wzniecić w swoim sercu ogień Jej prawdziwego wezwania. Pragnę też doświadczać współzbawiennego działania Matki Bożej i ufam, że dzięki mojej pracy otworzę przed innymi drogę łaski.
Format: 30x40 cm.
Obraz wydrukowany na płótnie CANVAS bawełnianym (100%) - 360gr/m2 i naciągnięty na blejtram sosnowy.
Do każdego obrazu dokładamy ulotkę z informacją o Richardzie i obrazie.
O Autorze:
Richard L. George wraz ze swoją żoną Margaret i ośmiorgiem ich dzieci tworzą mały rodzinny apostolat. I chociaż Richard jest samodzielnym artystą pracującym z domu, nie byłoby jego dzieł bez pomocy żony i dzieci.
Zainspirowany przez świętego Papieża Jana Pawła II i zachęcony jego apelem do artystów, Richard L. George prezentuje dzieła, które mówią o odkupieniu i unoszą serce i umysł do Boga.
Poprzez każdą modlitwę, każdy wybór, każde pociągnięcie pędzla pragnie stwarzać ludziom możliwości dostrzeżenia Bożej łaski i Bożego miłosierdzia.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.